back in days

shooo bre ,leen,bruschan,syrran eller andra blattiska namn ;)
kom just hem från jobbet , tiden gick ovanligt snabbt idag , och dagen har faktiskt varit rätt ok , om man får säga så . Livet leker och de andra gamlingarna sitter och steker . Idag på jobbet har jag gått ut och gått med 2 härliga tanter väldigt gulliga och glada , i love it . sen så har det hänt massa mer . riktigt skönt väder ute nu så vi satt ute lite och de drack kaffe.tyvärr så har jag ju inte blivit vuxen på riktigt än eftersom jag hatar kaffe , men de kan ju vara bra de också för då får man ju inte gula tänder , men du ursäkta , vilka fina tänder du har finns de i gula ?????????????? cp jag är men är så jäkla trött. orkar inte ens gå ut till trädgården och steka lite . ligger hellre i sängen och somnar in och tar en tupplur ,sköönt säger jag bara.
längtar tills på fredag då jag ska få träffa mina älskade vänner och få lite partytime . innan dess blire bara jobba och jobba och jobba. blääää på den .
vad döpte blondinen sitt randiga gosedjur till ?
pricken såklart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0