usch med måndag

Nu är helgen över och det är måndag igen , jobbar inte idag det är riktigt skönt . eller jag tror att jag inte jobbar eftersom jag ej hittar mitt schema för vi renoverar mitt rum .:/ aja .
Vaknade precis ofta jag sover till 13:15 ? det är ju helt sjukt brukar jag bara göra när jag har druckigt.
Men kanske tar igen mig efter de få timmarna jag har sovit i helgen .
Vill fan festa idag eller åka någonstans eller vad som orka va hemmaa!!
Min pappa åkte till gävle idag och jag skulle följa med som sagt men jag låg ju och sov och skrek NEEJ när han frågade haha . Så nu är han påväg hem igen med min bror och hans tjej :) har inte träffat min bror på över ett halvår så nu får jag väl se han i några dagar iallafall , ska bli trevligt :)
Somsagt jag vaknade med värk i min rygg så jag inte kunde sätta mig upp ,sedan så hade jag sjukt ont i magen så jag trodde jag skulle spy och så vare fett kallt i rummet för jag som dum huvud hade öppnat fönstret inatt .
fuck vad skumt allt är alltså  ,
Nu ska jag ba ligga här och vänta tills de kommer .
weird feelings har jag



sötisarna'gg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0