torsdag ? eller vilken dag äre

shit alltså håller inte koll på dagarna längre.. men idag är det iallafall torsdag som är negativt och posetivt måste jag säga.
DEt posetiva är att: imorgon ska vi festa och på lördag med osv jag får umgås med de bästa<3

Negativa är : att skolan börjar när som helst alltså orkar inte det,usch tänk och sitta på en lektion igen det dödar mitt huvud alltså.Hahah sista månaden i skolan så lyssnade man typ inte ett skit jag och moa satt och spelade lite quadra pop istället ,. hahaah  men har iallafall bestämt att varje helg nu detta skolåret ska jag göra något roligt , hela helgen .

imorgon ska : jag,jonte ,kim,söto,moa och stefan förfesta hos moisen . :D sen ska vi in till stan och möta söta juuulia ,som inte jag har festat med på 3 år med eller iallafall sen 9an haha shit vad kul det ska bli :) så ska vi på krogen och skaka rumpa lite :D och dansa och ha kul som fan
http://www.youtube.com/watch?v=LU-ZQWZSGfc
har den på huvudet hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0