tisdag morgon ..!

Go morron go morron ,ligger och dunkar lite HARDCORE i sängen , sjukt skönt såhär på morgon kvisten . Vill på RAVE nu , fyfan vad nice de skulle va. Känna musiken fladdra in i örat och man är lite halvt i dimman :) DAMN GIRL DAMN!
Ligger och letar textstilar till min nya tatuering jag ska göra.Hittat en som är rätt snygg. Texten ska stå på tjeckiska då och är söööt passar perfekt på mig :) ahah ! Då äre bara vänta på att pengarna ska casha in så tare ett klick så är de borta igen .
Tatueringen lär ju kosta lite,sen fixa håret,och är skyldig 3000 med :/ . fyfan där var min lön typ åt helvete.
Sen ska jag spara pengarna till min lilla utomlandstrip eller annat om jag inte får det av modern min<3.!!

Imorgon börjar lilla jag att jobba, orka säger jag rätt ut! men det är min sista vecka så det är bannemig skönt det. Men jobbar helgen så hinner säkert inte med en och en annan fest som jag är sjuk sjuk sjukt överdrivet sugen på :((!
Ska nog träffa moisen på fredag och hitta på något , Vad vi ska hitta på än vet jag inte, kanske ett och ett annat bustrick! haha

Eftersom jag sover i min systers gamla rum för vi renoverar om mitt ,vill ju inte lixom ha rosa tapet längre och har inte orkat säga till om att vi ska renovera de så har det äntligen skett medans jag var i HBG !
Usch iallafall min systers säng förstör min rygg, fyfan madrassen knullar mig i ryggen varje natt. Så blir och ta verktabletter innan jag går och lägger mig och precis när jag vaknat . !!!!
Nu ska jag gå och ta mig en skööön dusch och lång med ! skvätta lite vatten på väggarna som den gamla badankan brukade göra. Kanske ta en simtur i badkaret med  lär ju kunna ta 2 simtag iallafall ,
seee uuu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0