tatuering plus bra kväll

shoo de var inte igår jag skrev alltså haha ,,
nu är det lördag och hela helgen är nästan över, buhu!!!
Igår var jag ledig ifrån skolan eftersom jag är det varje vecka, jävligt skön vecka har jag haft men snart börjar helvetes parkiken .
Igår så var det löning och utgång , åkte in till stan och förfestade med jonna och moa och hade sjukt kul faktiskt..
sen åkte vi in till krogen och dansade jävlar , en och en annan snubbel gjorde ju inget, sen var det några fucking tjejer som störde sig på oss eftersom vi dansade bättre än dom , så de sa till vakten för de knuffade oss då knuffade vi tillbaka, jävla loooers hahaah!
Sen åkte jag och moa hem till mig på natten och käkade korvbröd hahaha! cp fulla var vi med jävla idioter, jag ställde klockan på 07:00 eftersom jag skulle in och tatuera mig i stan klockan tio, när larmet ringde så sa moa emma stäääääng av haha ,  men vi vaknade klockan 8a igen och var sjukt bakis , moa orkade fan knappt sätta sig upp.
vi gick till bussen och sen studion , moa åkte hem efter någon timme ,så hon hann inte vara med när jag tatuerade mig men de var snällt att sötisen gick upp och följde med mig . ja fick dock vänta 2 timmar på att tatuera mig men de gjorde inget för de var snälla där :D
och as trevliga och de var fan värt och vänta säger jag bara,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0