söndag

Shit det är redan söndag idag, redan söndag alltså..vaknade klockan 12 idag rätt soft efter en sjukt bra lördag kväll..
fredagen blev rätt misslyckad efter lite om och men men ah , drack igår med vi åkte till moa och förfestade sen åkte grabbarna in till stan vid halv 8a , sen så fortsatt jag och moisen och förfesta till halv 12 då vårat tåg gick ,as kul vare faktiskt .. vi dansade och chillade drack och rökte osv. vi köpte ju varsin box i fredags så då hade vi 3 liter vitt var till fredagen och lördagen skit bra!!
Sen åkte vi in till krogen och dansade helvete alltså,haha det finns scener som man kan gå upp och dansa på ,eller vafan man kan kalla de så var en tjej som flaxade as fult med armarna som en jävla kycklig och tog all plats sen knuffades hon , så knuffade vi tillbaka så puttade jag ner henne så hon låg där och letade efter något , vilken jävla idiot var hon , rätt åt henne sen vågade hon inte gå upp igen den jäklen
Sen gick jag söt och moisbaby och dansade på turk golvet, så började två blatte tjejer kaxa som fan och dansa mot mig för jag är blond typ eller något haha fattar inte felet på dom , om de visste att jag hade lite blatte i blodet hade de aldrig gjort så , men iaf så kaxa jag tillbaka och de trodde de fan inte att jag kunde , men de blev hämpna som fan de jävla idioterna .rätt åt dom med, ville bara ge de en smäll...
riktig rolig krogrunda var de igår men isf har alltid kul när jag har med moa fäör jag älskar den bruden..... :)
imorgon börjar skolan så jävla tråkigt ,drömde mardrömmar om skolan och de första ja sa imorse var att jag ville hoppa av men de är ju fan mitt sista år och har ju moa i skolan med så det blir mycket bättre!!!!!!
fyllot !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0