söndag kväll!

äntligen är jag hemma ifrån jobbet i och för sig har jag redan varit det i ungefär 2 timmar .. men är så jävla trött och irriterad idag , jobbet var verkligen ett rent ut sagt helvete på kvällen , usch hände en grej som gjorde mig både arg och irriterad,  dessutom har jag så ont i min rygg så jag tror jag dör . måste kolla upp den nu som jag sagt i ett tag ..!!
har tagit en lång och varm dusch nu . riktigt skönt var det och sedan la jag mig i sängen och bara ligger här nu och är så lycklig över att jag inte jobbar igen förrens nästa fredag . dum som jag var så tackade jag  : ja och det är på fredag kvällen jag ska jobba så jag lär ju inte hinna festa just då :( får bli på lördagen..
vill ligga och gosa med någon just nu , hade varit underbart och kollat på en bra skräckfilm. usch vad jag saknar det , rätt länge sen jag låg och mös med dig!!
tiden går för fort så det inte är klokt ibland.Snart börjar man 3an på gymnasiet känns som jag just började 1an ju ..
Sen efter 3an ska jag flytta ifrån jönköping vad jag vill iaf , men inte från mina älskade kära vänner . men viln flytta till en ny stad . är trött på denna gamla kyrkohagen med en kyrka i varje hörn . hahaha
nu ska jag sova så natti natti med er ..<3


tjeckiska värktabletter ,sjukt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0