söndag chill!

ligger här i sängen läste just mitt cpiga inlägg sen igår natt.hahah herregud sjuk jag är ..
Vaknade ungefär vi 08:00 idag och var hur torr i halsen som helst så gick ner och drack sen gick jag till sängen igen och somnade om till typ 12:40 , sen så gick jag ut med Ozzy och Hugo som drar så in i helvete och gick åt alla olika håll får ju fan damp på dom , var inte så bakis idag faktiskt , och hade kul igår faktiskt ... -jag tar om går kvällen eftersom jag inte skrev om den helt nyktert haha!

Aja de började såhär , jag åkte till moisen vid 14:00 tiden och sen började jag,mois,stefan och kim förfesta lite där . och moa och stefan har skaffat världens sötaste minsta katt som heter Helmer fyfan vad söt den blygisen va. men iaf vi drack bara lite där sen gick vi ner till stationen och skulle ta tåget till husvkarna för att festa där . så mötte vi Jonte och Marcus på stationen så åkte vi .
Eftersom de är vätterfesten så var det väldigt många små barn på tåget , isf jag är inte så gammal själv men de glodde som fan och trodde de var tuffa . hade hiphop kepsen på sne och chillade och trodde de var så tuffa de små 2000:arna hahaha!
Sen kom vi fram till huskvarna fick vänta en timme för att åka med bussen till "festen"..men den gick aldrig och sen fick killarna shyss till festen . och jag och moisen fixade shyss men vi satt på stationen i 2,5 timmar först hahaha ! inte så jävla kul måste jag säga. men det blev roligare eftersom jag var med älsklings moisen<3333!
Sen kom vi fram och började dricka , sern kom lite mer folk och massa skit , men vi dansade loss så in i bomben roligt var det faktiskt . Blev ingen studsmatta dock vet ej varför men blev ej så bara . haha!

Sen åkte vi hem typ vid 2 eller vad de var , så blev de lite bråk i slutet . HAHAHA!!

Jonte skojjade lite kaxigt och då blev sånggubben sur och så smällde jonte till honom så skrek alla och jag och moa bara skrattade hahah , de gjorde isf de andra med i bilen sen så åkte vi bara iväg och satte hos i bilen , haha vilken jävla cpig kväll men de var bannemig kul ..


Idag ska jag nog inte göra ett skit bara sega i sängen eller något annat.orkar ej göra så mycket . har hjälp morsan lite idag duktig som jag är (A) . och sen har jag sett Green Street Hooligans 2 den var faktiskty bra tycker jag . tråkigt bara att det inte är samma skådisar som i 1an . men den är värd på och kolla på iaf.

Ska lägga upp lite bilder från igår med
stefan,moa,jaag
KIMSAAA
Lilla bebisen helmer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0