skola skola och skola

börjar med att beröma mig själv , jag är så duktig och inte skolkat 1 jävla gång . förutom att jag försov mig idag , min buss går 07:10 till skolan och jag skulle gå upp halv sex men znossade tills klockan tio i sju och bara vaknade upp och tänkte fan... men då tänkte jag att om jkag skyndade mig så skulle jagf hinna till 07:45 tåget in , stressade sönder och såg ut som en babian till skolan . men då stannade tåget helt plöstligt och blev försenad i över 15 min så blev ju endå att jag var 30 minuter försen till religonen . men de gjorde inget ..
Sen på svenskan hade vi frejk "nationella prov" för att öva lite innan vi ska ut på praktik.
jag har fått en praktik plats på ett psyk eller ah man åker hem till psykiskt sjuka människor typ som en hemtjänst.får väl se hur de blir , har ju bara testat på utvecklingstörda och ålderdoms hem och gillar sånt när det händer saker som de inte då gör på äldreboende. haha!

Igår så slutade vi 14:30 sen gick jag och mois och fixade mitt hår och sedan gick på stan lite och kollade . sen kom jonnis och hämtade oss så åkte vi hem till moisen och typ käka godis och snackade massa och satt ute och rökte haha!!sen blev de lite sent så jonnis körde hem mig och så somnade jag efter ett tag.
imorgon har jag sovis så jävla sköönt ska vara uppe riktigt länge idag . sen har vi 4 timmars hål imorgon med ,buhu och slutar fem igen , nu ska jag kolla en film tror jag och krypa ner under täcket :)//emmis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0