måndag,stan med morsan dirr till baba!

Måste bara börja med att jag hade en underbar dröm inatt säger inte vad den handlar om de får ni klura ut själva men jävla vad nice den var, var uppe till klockan 5 imorse och vaknade typ vid 10:00 , vaknade på en bra sida iallafall jävligt trött , men allt är tack vare drömmen<3!
Jag tog mig en varm och skön dusch och sedan klädde jag på mig , min klädsel blev jeans,vita ralph laruren skor , svart spettsigt linne och en vit fred perry tröjja.. en vardaglig tråkig klädsel alltså..
sen åkte jag och mamma in till stan och shoppade lite , sötnosen är min mamma alltså älskar henne !!!!
fick ett par nya Ralph Laruen skor osv .. :)
sen åkte vi och kollade sängar men vi hittade några kap men inte köpt någon än .
Sen åkte vi till Baba (farmor på tjeckiska) och gosade med henne så söt är hon .. tog kort på hennes nalle hon fick engång när hon fyllde år , haha kommer bild på det ...
Sen imorgon ska jag och jonna och moisen var nice ska de bli<3
haha
skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0