lycklig som fan!!

Idag känns allt så jävla bra alltså , förutom att jag vaknade jävligt tidigt.. Alltså jag vaknade klockan 11 gick ut med hundarna typ i 30 min , sen kollade jag brevlådan .. samma visa varje gång jag sticker ner handen i nedkastet för orka låsa upp en jävla brevlåda för att kolla post.
stack alltså ner handen och där låg det ett litet kuvert och vad stod det på de kuvertet . joooo mitt jävla namn . hur ofta får jag post då ?! inte alls ofta. Torkade av de blöta vargarna när jag komn innanför dörren öppnade de jäkla kuvertet. Och det var ifrån vem ?! ehm jo självaste skattevärket själv. då tänkte nej nu jävlar kommer jag få betala restskatt ifrån mitt gamla jobb.
Jadu då är det såhär att jag får 336 kr istället . fyfan vad lycklig jag blev för de lilla.för mitt konto har fan varit tomt i flera månader så har fått snylta av morsan , så självaste fan så räcker pengarna till en krog runda eller något annat kul . shiit den jävla lappen satte jag upp på kylskåpet och ska hämta ut dom imorgon . Antingen kommer de gå åt på ett kvick, men får ju trotts allt lön nästa vecka men den ska ju gå åt åt min tatuering och mitt hår och göteborg. shit hahah .

Jag dör av att tänka på att skolan börjar på måndag, kommer bli helt sjukt . och det är mitt sista år fyfan vad sköööönt ! äntligen få slippa helvetet och leva i paradiset . fyfan vilken frihet. SHIT! men det jobbiga är att vi har 2 månaders praktik i 3an orka det , praktiken är typ inte kul ens . men förra året var det de för jag fick va med min älskade mois . Jag var på ett dagcenter för utvecklingstörda och mois var på ett hem för utvecklingstörda se de kom till mig varje dag och hade kul hahahah! ;)

Nu sitter jag och taggar lite musik.. på fredag blir det utgång med grabbar och flickor ,RAWRRRR kul det ska bli längtar redan .


ha det gött /// bebben,emma,emssi eller kalla mig vafan du vill :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0