lalal fest!!!!!

lalalal fyfan har skrattat hela kvällen nu alltså , kul och skämta lite med min bror och hans tjej . hahaha undra vad vi skojjade om ,eller vad sägerru gunnnar ?!! hahaha säger jag ba .

Ligger och diggar HARDCORE , är så jävla taggad för fest nu , men de inte länge kvar tills jag drar upp vinaren skämtar skojjar och stimmar. fyfan vill ba känna doften har mitt vita vin !!
Är hemma 13 :00 imorgon och ska hinna duscha och allt på 2 timmar :/ kommer aldrig hinna i hela livet:/ .. men ah får skynda mig så in i norden . klockan 3 ska jag till moisen och där drar de igång lixom , lite trumper,fioler och hela orkestern hoppas jag inte håller på med min tradtionella fyllegrej  . ska festa lite lungt imon som oftast blir galnare än vanligt ... men ska ju trotts allt upp och jobba dagen efter och sen hela söndagen med , palla jobba helg ?!?! vem fan gör det egentligen .. Hade hellre förlorat lite pengar för att kunna ferra lite gran ...

Ska sova snart eftersom jag ska upp vid 6 :( kommer aldrig palla det ,. men bara dra upp hakan med ett leende på läpparna . LALALALALA..

ska sova snart sov så gott ,hola fuckers<3

Har inga bilder och lägga ut ,så får bli gamla bilder som gatan!
Mina gamla kläder!

Kommentarer
Postat av: Moa

fan va kul vi ska ha ikväll gumman!! du är de bästa jag vet <3

2010-08-06 @ 12:04:24
URL: http://moooalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0