Helsingborg!

hej , nu är man hemma från helsingborg , igår var det sjukt kul där och i fredags vare lite segt men såhär började det:
Fredags : jag började och jobba sen ,skulle jag ta tåget in till stan för att åka med bussen till Helsingborg. men vafan då var mitt jäkla tåg inställt och jag fick ringa mamma fort som fan och be henne köra mig in , Träffade jonnis sen på recencentrum och vi började för ferra på bussen med några cider , sen kom vi fram till vårt kära vandrahem , vi hade ett eget rum med några andra som jonna känner , Hahah på dom .
Vi började fixa oss lite sen gick vi ut och söp ennu mera. vi träffade lilla martin lite senare och vettifan vad som hände sen , har faktiskt inte så mycket minne kvar av det , vi tog oss till vandrahemmet men orkade inte vara där , så jag följde martin hem och sen gick tillbaka igen , haha jävligt nödvändigt ?:)
Sen somnade jag så skönt i min säng jag och jonna delade as mysigt ju .Var hemma vid 5 på morgonen usch va hemskt .
Lördagen : vaknade lite då och då på morgonen och hörde ljud , cp såg . sen knackade våra bögar till grannar på så man vaknade, sen somnade vi om till halv två,  sedan gick jag och jonna och duschade och sen gick vi till stranden med några av de andra tjejerna. ssedan fixade alla sig och så förfestade vi och drog till danmark !
haha as kul i danmark jag och jonna svepte i oss en mintu ihop och några cider var och hoppade av i danmark med de andra och söp . haha fyfan kände mig som en luffare men sen blev vi as äckligt fulla på båten och förresten vi satt i baren med och drack och öl drinkar , fint de . Vi gick av båten och gick bakom en gränd och kissade och sedan mötte vi martin och hans kompis och åkte till danmark igen och drack lite grann , de var kul de men blev nog liute för mycket för mig . Sen åkte jag och jonnis karusell och de snurrade i bollen så otroligt jävla mycket :( ..Sen mötte vi martin igen och sedan gick vi hem till vandrahemet jag och jonna och skulle sova , men ville inte sova för att jag inte kunde , men thats it . Det var min resa. kan säga att själva helsingborgsfestivalen sög men helsingborg var sjukt underbart nice och åka över till denmark ! pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0