Helgen


sho,, var ett tag sen jag skrev nu har inte hunnit alltså börjar med fredagen :
Fredag : jobbade till klockan 13:00 faktiskt riktigt kul på jobbet , sprang hem duschade fixade mig åkte direkt till moa hade inte ätit något sen torsdagen så jävla vad full jag blev lätt, usch inget och skryta om direkt men de var en fin kväll .. vi förfestade lite jag ,moa,stefan,kimsa,jonna och jonte . Sen drog vi inte till stan åkte till bongo och lilla kimsi bjöd mig på en drink, så snäll han är .!!
sen gick vi till amor och var där lite snackade och hade kul . och senare på förnatten drog vi till centrum ,. Kul och dansa vare ju men halkade för de är så jävla halt där inne och alla spiller ut drinkar för 1000 lappar hahah! . nemen jag tog tag i moa så hann ju inte ramla ner på marken ..
Sen åkte vi hem lite över 02:00 och så var jag uppe och stimmade en stund sen jävlar gick jag till sängs för jag visste vad som väntade mig på morgon dagen !!tog lite bilder med jag och min vackra moisen<3

Lördagen : gick upp och sen gick till jobbet dirrr! ,Jobbade till klockan 9 på kvällen,usch segt som fan , hade 30 minuters rast och jag däckade i soffan i personalrummet. Men annars gick kvällen jävligt bra..
När jag kom hem var min kusin här och vi åt lite och tjatade till 12 tiden på natten . sen somnade jag vi 2 ungefär bra jobbat eller eftersom jag skulle gå upp klockan 6 för att jobba.

Idag : idag är det den regninga söndagen och jag började alltså och jobba klockan 07:00 och nu har jag rast i 3 timmar eftersom jag jobbar en delad tur .usch vill sova men de går fan inte !!
SÅ börjar jag klockan 4a igen och sedan jobbar jag till klockan nio . surt som fan orkar verkligen inte . men de är min sista dag på jobbet så det är riktigt jävla gött . Sen får de bara ringa in mig om jag ska jobba lite extra.

är sugen på och åka till götet eller skåne och festa lite och chilla lite innan sommarlovet har sitt slut .
nu ska jag försöka sova men puss på er .
moa du är bäst!



gammal biiild:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0