göteborg!cp jag är!

Mitt internet har inte funkat sen i tisdags eftersom telia är lite efterbliven men nu äntligen har det börjat funka. jippie så jag kan börjA blogga igen . de har faktiskt hänt lite skojjiga saker . hahahaha!
Min oändliga resa till göteborg ska jag skriva om nu :
Göteborg:de var såhär i tisdags hade jag typ inget och göra jag hade lite tråkigt och så och ville festa eller träffa något roligt folk eller vad som .Fick jag en ide att jag skulle träffa en där osv osv .
Så jag stressade som fan och duschade packade en liten väska,sminkade mig lite lätt och tog på mig fula kläder för jag visste ju inte vad som skulle händra framöver om jag skulle backa och åka hem igen eller inte..
Det började med att jag åkte till min älskade mois för att hämta mitt vin och dricka upp de.Så att jag skulle bli lite mer spontan och inte tänka på så mycket bekymmer om vad som skulle hända..Haha jag åkte lite glatt till gbg men lite små nervös med , men som sagt tillslut dämpade alkoholen känslorna. Mitt batteri dog typ hade 2 % kvar på mobilen , helt sick eftersom jag glatt ringde runt till mina kompisar och berättade att jag inte hade "alla hästar i stallet" som man brukar säga.men skrattade lite lätt för de .
Sen var jag helt plöstligt i götet men tåget stannade ju fan aldrig så jag trodde jag hade åkt förbi dum som jag är , så ja ba shit shit vad ska jag göra lixom och mitt batteri kommer dö när som . men jag stannade på tåget och fick tillslut ingen panik utan började fnittra lite istället.men sen klockan 22:10 eller något så var jag äntligen i gbg. Sen blev de en liten krogrunda och annat nice där , så de var faktiskt värt och åka dit hade väldigt kul måste jag säga.
Vi gick och la oss klockan typ halv 6  på morgonen för jag var inte trött och sen vaknade klockan 11. jag såg ut som helvete o man ba tänkte shiiiiiit också orka vakna och åka enda hem igen .men endå så tar det inte så lång tid..
SÅ vi åkte till stationen o mitt tåg gick klockan 14:02 så satte jag mig på tåget och helt "plöstligt" inte hade pengar . hahaha . ja tänkte nu jävlar så kommer allt gå åt helvete och fick panik. ringde min syster och sa att hon skulle boka biljett på interenet men de gick inte för bokningstiden för det tåget var redan slut...sen satte sig en kille jämte mig så de kändes tryggt att typ de inte tror att jag är ny resande då..
så jag låtsades och sova.men då väckte ju hon kontrollanten mig . jag ba gåre ta de på kortet ? hon ba neeej . jag ba fan också för jag har inga kontanter. och så berättade jag att jag ej hann boka biljett och att de var försent sen och massa skit.Jag ba men skriv en faktura till mig då , så gick hon ba och hämtade chefen ..
Så sa han jag kommer strax så ska jag skriva den åt dig ... jag väntade och väntade enda tills jag skulle byta tåg och jag behövde inte betala ett jäkla skit!!så jävla gött mer än ditresan som kostade typ 190 kr , de är lite sjukt för kollade på internet innan och den resan skulle kostat 83 och om man köper på tåget kostade de 100% mer , men kan säga att allt de där besväret var så jävla sjukt värt de...Sen kom ja hem till mammsi och satte på mig skööööna kläder och somnade till i några timmar ..


igår vare torsdag : och då shoppade jag och mamma lite på kvällen,köpte en ny korsett,en klänning,nya jeans ,ett armband..
nice vare iaf och inhandla lite nya partykläder mest men endå .slipper man stå i garderoben och välja i 2 h timmar nu på lördag.
Idag äre fredag : usch de känns surt faktiskt för ska jobba och jag vill verkligen festa, kanske ska in till stan ikväll och träffa lilla daniel om jag orkar för slutar faktiskt klockan 20:00...
imorgon ska vi till jonnis och festa ,så jäkla nice ska de bli:)
och min lilla pappa ligger på sjukhus:(för han kläde fingrarna i en maskin på jobbet,fyfan stackars min älskade lilla pappsi<3:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0