fuck it nu äre kört..

Fuuuck vad jag alltid ska klaga men har ont i mitt jäääävla huvud orka det!!!
Idag började jag klockan 8:00 på jobbet fyfan vad jag drömde konstigt (A)  och dessutom var sjukt trött hela dagen på jobbet, jobbade isf bara till 15:30 men fick sluta 15:00 eftersom jag inte tog någon rast..
Sen gick jag hem och drog och duschade fixade till några hårstrån drog på lite makeup och sedan tog jag tåget till min ÄLSKLINGS TJEJ!
Vi satt och tjötade lite ,såg en film med stefan och kimsan men sen gick jag och moisen ut igen för filmerna söög , så vi satte oss på balkongen och snackde lite mera,
Skulle egentligen till min söta baborska imorgon men ska istället åka och förfesta hos moa med lite folk och sedan dra ut på en krogrunda , ah det var ju ett tag sen jag festade , i lördags och nu börjar suget dra ihop sig och det är ett måste att gå ut imorgon. de roligaste är fan förfesten så jävla gött folk och man kan sjunga dansa snacka massa bulle och sen tjiiing så är man i dimman igen ..
Nu ligger jag i sängen gosar lite med täcket eftersom jag inte har mitt söto här och lyssnar på när familjen sitter i rummet jämte ,Brorsan åker hem på lördag :(:( usch vad tråkigt de ska bliii
nu ska jag sluta skriva posss posss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0