fuck fuck och fuck igen

fan alltså , vettifan vad jag håller på med nu förtiden , hahah shit jag kan fan inte ha kul utan och sakna det och blir depp istället för jönköping är så fucking trist.  hade velat stanna längre och åtminstone festa idag igen .!!!
vill bara tillbaka till fucking skåne ,tänk och bo där fan vad underbart kändes inte som man var i sverige ens . måste fan dit igen med mitt gäng och festa sönder vore skit nice ju ! och har saknat moisen med när jag varit borta, men vi får festa snart vi med :)pluttt på alllt usch usch . vill vara i dimman just nu och kröka sönder och leva livet .
JÖNKÖPING suger som fan!!!:/
bor i min systers rum nu eftersom vi renoverar om mitt jäkla rum :D ska måla om och slipa golven osv så det blir fint . usch alllt är verkligen så fucking surt idag vill ut och festa träffa människor / vänner och ha jävligt kul men ah faaannn
an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0