fredag underbara fredag!

ligger här i sängen nu och pratar med moa och lyssnar på en sjukt nice låt..
Ställde klockan på klockan 09:00 för skulle hoppa in i duschen och sen möta sötisen i stan  , men vafan jag vaknade när mamma ringde till min mobil när hon var hemma själv för hon trodde jag var i stan.blev så jävla förbannad för trodde klockan typ va 6 på morgonen så hör jag henne ropa
EMMMA , EMMA?! jag ba förfhelvete låt mig sova klockan är inte mycket . . så kollade jag på klockan då var hon 10:45 .. snacka om att jag försov mig.

Ska hoppa in i duschen snart och skynda mig och sen kommer sötisen , så ska vi välja kläder tillsammans..Sen ska vi åka till moa så ska jag och moa börja förfesta ,sen kommer jonte,sötis,stefan så ska vi fortsättta förfesta med dom :) sedan åker vi in till stan och går på krogen , blir väl amor och sen centrum eller något , piren hade med suttit fint med de är så jävla kallt tycker jag ..

Ska använda mina nya klackskor idag,eller nya och nya men köpte de för 3 månader sen men aldrig använt dom hahah . cp ä'r jag men de är inte så snygga tycker jag ba hel svarta, och kan ju inte sluta använda mina nitskor , men de låter som 2 jävla hästar eftersom klacken är utsliten ..
Nu måste jag nog snabba mig lite för ska vara klar till 15-16 00 och finns ju en del och göra för mig haha .

i love the way you lie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0