falska!

Då var klockan snart 22:00 och ska jobba vid 15:00 imon . orkar verkligen inte de man blir så jävla depp usch!!!!
men min sista fucking vecka nu så det är verkligen as skönt . vill ut och resa nu lite mer innan skolan börjar med !
Imorgon ska jag nog hinna va med min älskling moa innan jag börjar jobba. Ska bli riktigt nice inte träffat min gullis på över en vecka . snacka om att jag har saknat henne ...
Jobbar hela helgen med , skulle jobbat förra men bytte till denna för jag skulle till Helsingborg så ja får ta mitt kast men det är värt de.
Vill gå in i dimman på fredag och hoppas det blir så  med . för börjart inte förrens 12:00 på lördag . Så då hinner man sova ut lite!Hänger lite på msn men inget vettigt folk inne ska jag säga er . inga roliga jävlar som jag hade önskat.
Och en sak ska jag säga er , hatar folk som säger massa saker som inte stämmer eller som kommer att ske ,stör mig så in i helvete på sånt . orkar inte med er som håller på så , så ni kan faktiskt bara dra åt trollskogen och bygga er en kojja.
Finns både falska killar och tjejer som man skulle vilja ge en bitch slap och sen dra bort med stoltheten och ett leende på läpparna. ..
Fuck folk som snackar bullshit! okey jag är inte den perfekta människan heller men jag stör mig fan på folk för de ,och alla stör sig på någon eller ?!!! exakt !!
usch vill bara att de ska bli morgondagen så jag kan få träffa min älskade moissss!!!!>3
Kanske är världens känslokallaste människa nu men orkar inte med bullshiters !!
skiter i nästan er alla som inte kan ha ett leende på läpparna och går runt och bitcha de kommer man ingenstans på .
Och påtal om annat som inte kommer från någonstans har jag så in i helvetes ont i min rygg. vill bara dra ut hela ryggraden sen stampa på den och dra in den igen , låter helt sjukt jag vet ,
är inte så normal jag heller men jag är iallafall mig själv och inte skämms för det ,ibland kan vi alla leva ut lite och inte hålla på och fjanta sig som ett barn och inte veta vilken människa man vill vara. Har en täckmantel som en fucking bitch  ne ni kan faktiskt dra ,
killar kan också vara bitches för den delen . ljuga som as och är players innerst inne och nej menar inte dig gullegt !! menar andra också !!
hejdå!
kimsan full som få ! in i dimman på er allihopa !
Egot själv !!
Jonna och moa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0