damp ,mobil helvete.!!

fan har faktiskt damp idag.. hade rätt kul i skolan iaf hade bara 3 lektioner men endå så slutade jag vid klockan 17:00 . och hade typ 3h och 44 minuters håltimme ,
Min morgon började med att jag gick upp klockan 05:30 och fixade mig , blev klar klockan 06:20 men kunde ej somna om så gick runt och strussa här hemma och väckte stackars sötisen.. sen åkte jag till skolan så skulle moa hoppa på min buss ,så såg jag moa från bussen och satt och log så åkte bara bussjävlen förbi haha fick damp. Dessutom så hade jag inget batteri på min mobil helvete eftersom den ej går och ladda längre, så imorgon åker stackars mobilen in på lagning, har bara haft den 5-6 månader inte ens de så palla!!! kanske jag som inte tar hand om den väl inte vet jag. men får damp.
klockan 8a så började vår första religons lektion och det sög ,usch usch usch . Sen hade vi svenska och efter den håltimmen ..
Jag , moisen , jonna och frida åkte till stan diggade lite musik i bilen kanske Aqua haha!  , nemen iallafall så åkte vi till en rättegång för de är typ intressant och kolla på . skit pinsamt vi var typ de enda i salen .
Det handlade om att 2 föräldrar misshandlade sina barn , så jävla hemskt att de ens kan göra så , men de såg ut och skämmas som fan när vi kom in där i rättsalen , för hon morsan böjde typ ner huvudet.
Hahah just ja , när vi skulle parkera bilen så skulle jag hoppa ur och kolla vad p-avgiften kostade per timme så åkte de iväg med bilen som jag trodde stod bakom mig men haha märkte fan inte att de åkte iväg så gjorde värsta konstiga vändningen och de bara satt och as garva i bilen :P
Man blir så flumm och trött när man går i skolan usch usch ..
Sen när jag kom hem lagade ja och sötisen mat typ och gick ut med hundarna och nu äre kväll och jag har dampat sönder över min mobil, så har inga nr kvar förutom typ as gamla nummer, och ifrån min gamla mobil går det inte skicka sms fråga mig inte varför men det är något sjukt cpigt ..
Imorgon har jag sovis till klockan 10:00 och slutar vid klockan 17:00 igen , och har typ 5 timmars håltimme helt sjukt...!!!
Ah just ja sen är jag ledig varje fredag så jävla gött äre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0