bög blogg eller what ever--

ligger här i sängen och läser en 15 åring killes blogg, alltså han är så jävla cool är han och gillar skarpt att han står upp för att han är homosexuell och är 15 år , att han redan vet sin läggning och att i den åldern kan stå upp för det utan att bli kallad bög i skolan eller bli slagen innan man går in på lektionerna. alltså de är ju fan så dagens samhälle är , man kan inte alltid få vara säg själv . alla är vi människor vafan . klart som fan inte alla älskar varandra men när en modig person står upp för den han är så ska man fan inte trycka ner människan men man kan få störa sig på den men fan inte hitta på massa dumheter. jävla freaks är dom så håller på så .

kan inte hålla mig till fredag när vi ska ut och roa oss igen , var trotts allt en vecka sen då . behöver ha lite kul innan skolan börjar på måndag. orkar faasen inte de ..
Men det löser sig ska leva livet endå och inte ta allt på stort allvar, eller isf vafan när har jag tagit skolan på allvar mer än det som intresserar mig ? det är raster man lever för i skolan ... haha damn men det är bara 1 fucking år kvar . sen springer vi ut och jublarar sen flyttar jag härifrån .och jobbar får massor av pengar ,betala hyra med och sen shoppar upp resten och kör det på nöjen . eller just ja livet är ju fan inte alltid så lätt:O men kan ju alltid drömma lite ,för vi alla har väl drömmar?
Jag drömmer inte längre mer än på natten . jag lever för helgerna och på veckorna är jag som död om inget kul händer. men lixom nu när skolan börjar får jag fan leva för helgerna och göra det bästa av situationerna..

klockan är bara 00:51 och jag kan inte sova ska upp och träffa moa imon och hämtar pengar på banken och fadderitan .......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0