fuck att jag stannar


♥Jävlar vilket liv när man säger det ärligt,Stick så långt du kan för jag skiter i kärlek!!♥


Jaha då var man där igen!känslorna svällar över huvudet på mig igen!Vart tog den lilla party flickan vägen.Nu kom deppet fram,hell yeah!Så nu ska ni få läsa lite tråkig bullshit!just nu tänker jag såhär:
jag har haft förhållande efter varandra med skit korta mellanrum,sen blev jag singel för ett tag sen och har varit det ett bra tag nu!då kan man knappt klara sig utan kille..men helt plöstligt förändrades jag fort och tänkte:

 vad fan ska man ha kille till?bara massa fucking problem och skitsnack osv osv,förstör bara ens vardag.
men nu viskar någon till mig,emma hade det inte varit lite mysigt och få kärlek och närhet på riktigt av någon som verkligen menar det?!
jo tänker jag då skit mysigt men bara för stunden ju ,orka bli sårad eller någon annan skit.
Dessutom har man ju inte lika mycket tid för sina vänner ,men som sagt en kille kan vara ett bra tidsfördriv om den är en bra pojkvän!
Imorgon kommer jag fan inte vara lika deppig iallafall för jag ska fortsätta leva mitt liv och det finns inte tid för att deppa!
Ska till min mormor i Mullsjö imorgon så ska dom fira mig och henne samtidigt eftersom hon har fyllt år!Sen ska jag träffa min älskade Tati!
aaa


Kommentarer
Postat av: Sebästian

hmm... du har såååååå rätt !:D PUSS

2009-05-27 @ 15:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0