trist

Var en liten stund i skolan idag.Hade dataprov som jag inte hade övat på så fick sitta och smsa massa i min kontaktlista och kolla vad de hade för kunskaper,men inte en jävel kunde något typ,Förutom den smarta pippo som kan allt!Träffade min älskade kvinna i skolan sen så satt med henne en stund och vi ska till rimini baby.Då blir det både fulla glas och fulla kvinnor med heta italienare.!Hell yes!
jag är så vilseledd pågrund av saker du sagt,Du bara snacka skit så jag fick vara på min vakt.Du trodde inte jag ville veta, men jag visste.Fan du är så körd, sätter alltid mig i klistret.Sitter här och tänker nu tillbaks på vår tid,Fan det var ju kaos, fan det var ju skit.Ingen kommer nånsin kunna ta mitt hjärta,Och sätta det på plast, kunna sätta det till rätta.
Dessutom vet jag att jag har världens tråkigaste blogg=)

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha söt due emsan:D ja tycker din blogg e rolig o läsa;)

2009-05-18 @ 22:12:32
URL: http://moooalindqvist.blogg.se/
Postat av: anna

den är ju grym bebbo :D ja blir en trogen läsare! /huddan <3 haha

2009-05-18 @ 23:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0