solariet

Gick på alla lektioner idag,GOOD GIRL.Isf hade bara 2 stycken men endå.
När jag kom hem traskade jag och Tati till solariet.Det var dock jävligt varmt ute men endå tog vi den dyra vägen:)Först solade jag 20 min sen Tati.Efter Tati hade tagit sina 20 minuter var solariet stekhet,gick fan inte vara där inne så vi gick ut och tog en liten rökpause.Väldigt skönt och känna vinden i mitt röda nylle !Eftersom färjan började klockan 20,00 så ville jag inte missa det så vi delade solariet i 20 minuter till och jävla vad varmt och trångt det blev.Det mysigaste var ju när du drog mig över ditt svett också ;) fresh mannen.Hahaha.Imorgon blir det och ta ledigt tror jag och sedan på onsdag har vi studiedag,Fett skööönt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0