skola...

sitter här  i skolan och har datorkunskap,och det suger verkligen!fick iallafall på gränsen till G på provet,men ska förlänga kursen så wha ever..sovit riktigt konstigt och dåligt i natt och vaknade upp klockan 05:01 för jag trodde jag hade försovit mig!Lönen kom idag!!Lycklig kan man vara igen alltså ,men det kommer säkert ta slut denna veckan endå!Jag är inte den personen som kan hålla i mina pengar direkt!Bara 1 fucking timme kvar tills denna lekitonen slutar!Orka....
Vad ska jag göra idag då ? jo
1.Ut och gå
2.Sola
3.styrketräna hemma förhoppningsvis!
4.det väljer du !
Någon som är bra på powerpoint hör av dig till mig isåfall!
Orkar knappt skriva mer för detta suger! Har gäspat minst 100 ggr idag och vill bara hem till en skön och varm säng och ta mig en tupplur!

finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0