sick and tired


fucking fucking shit säger jag.
vaknade upp åkte till skolan och det är värsta skoldagen i veckan så jag ville bara decka..
Det enda roliga i skolan idag var fan Nk lektionen ,läraren skulle ha betygssnack så vi körde hänga gubbe ,haha och jag ur min och några andras käftar slankt det ju ut rätt härliga ord.Härliga enligt mig iallafall.
Det är så kul och se hur vissa reagerar speicellt sånna man hatar.=)
Åkte hem tog mig en liten powernap vaknade upp och drog till jobbet.
Måste bara berätta en rolig grej som hände på jobbet:
Vi jobbar själva på en stor industri på kvällen.det roliga var att en lampa i herrarnas omkläingsrum släktes och tändes.vi gick dit för att öppna och kolla om någon var där ,jag som spelade lite tuff tryckte på dörren och det kändes fan som någon tryckte tillbaka .Vi sprang där ifrån ,tog våra kvastar och hämtade en hammaren och en skruvmejsel ifall någon var där.Och jag som alltid ska vara så övertygande om allt sa att jag visste att någon  var där så vi sprang runt där med en jävla orange hammare och jag med en skruvmejsel i handen och letade.men icke sa nicke ,dörren var bara lite trög och öppna sen var det en automatisk lampa som tändes.Jävla sick var det.kan säga iallafall att mitt hjäta var uppe i ögonen!
Imorgon ska jag vara sjuk ifrån skolan!Måste hinna med några saker som :
*Gå på stan med Tati
*sola (kanske,kommer ju fan få cancer i förtid)
*måla naglarna
*fixa mitt hår
*osv osv osv ,inget mer intressant iaf.
Varför använder aldrig dvärgar tamponer?för de snubblar på snöret.
jag får fan passa mig lite där tror jag^^



dino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0