RixFm festival/söndag


det var lördag igår som sagt och det var Rix fm festival här!Vi drog in till stan och förfestade hos en kompis.Så drack vi och chillade på balkongen och fyfan det kändes som jag brände sönder mina ögon och att sminket smällte in i huden..
Typ vid 10 drog vi in till stan och vi orkade inte hänga där så vi drog till krogen,dock tyckte jag inte det var så roligt där inne men sen mot slutet började det bli kul.Tid bara rann ut alltså.
Sen ville vi åka karusell så vi gick mot stan igen och träffade på några klasskompisar till Tati haha väldigt roligt..Alibaba karusellerna var tyvärr stängda:/så det blev att vi gick runt lite och väntade på 02:30 bussen.
en av Tatis klasskompisar följde mig till rådhusparken för jag skulle träffa några andra och ah hahaha..
Jag och en gammalkompis satte oss vid 2 nässjö killar,den ena var rätt fresh alltså..haha.Jag började med och säga massa sjuka saker och hålla på.han hade man inte tackat nej till iallfall men det enda negativa var att han smackade på sin munk så fruktansvärt mycket så det kliades i öronen på mig;).Sen drog vi hem och jag somnade skönt i min säng.
Pappa knackade på dörren 09:30 imorse för att säga att vi skulle till Baba.Kändes som jag hade sovit i 1 timme så gick upp helt fuckt up och tog en snabb dusch och klädde på mig.Vi tog med våran hund lilla hugo och  åkte och han skällde sjukt ovanligt mycket så då sa pappa såhär:Han tål väl inte "kroknäsor" ,
jag ba:ehhm pappa du är fan än själv.
jaja så så vare med det.
Känner mig inte fresh idag alltså ,ska snart gå och köpa "färs" med min lilla älsklings kvinna!!<3
Har fått tatueringstid om en månad typ,tyvärr kan jag inte ta den för vi åker till Rimini dagen efter.så pisss!
Så får göra tatueringen där istället.men gillar inte att min kvinna skrattar åt det jag ska tatuera in ;)
Nu ska jag dra,så hare bra på eran svenneda
,,,
               


Kommentarer
Postat av: Moa

vafan du säger ju inte till oss va du ska tatuera in ditt cepe;)

2009-05-31 @ 23:07:43
URL: http://moooalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0