kaos

huggan
Hola amigos!
det var klassfest igår eller vad man kan kalla det ,inte så att hela klassen var där eller bara klassen var där!gårdagen började med att jag åkte till mullsjö och förfestade ,mycket trevligt!vi drog ner till klassfesten med en buss,själv klart 114.Vi hoppade av vid stationen för någon skulle fixa färs åt oss men såklart så tog batteriet i bilen slut.men tillslut var vi på hjulen igen och drog till klassfesten till slut!Den blev lite kaos och vi har verkligen ingen gemnskap i klassen!Men på 2 år hoppas jag att det löser sig,kanske!Utan jannic och moa hade jag itne fått en rolig kväll!Synd att det fanns en viss person som tattade av både mig och moa!hahaha.Ska bli kul och komma till skolan på måndag och se vad alla har och säga!
Min mobil lär ju inte vara glad,gjorde åt massa pengar eftersom på fyllan ringer man ju alltid runt alla och snackar massa bullshit!
Ska dra mig en dush ,se you later asholes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0