fuck fuck och återfuck igen

Solade med Tati idag igen,det där börja bli en rutin nu =)Vi solade 40 minuter var ,vaddå död räka?!Hell yes.Idag blev jag inte dragen i något svett inte som tur var!fifan ;).Sen gick man hem och tog en sköön och underbar dush ,man vill ju inte lukta turk :/inte för jag har något emot turkar för dom är rätt heta men endå,doften av dom är inte lika het!vet att jag är sjuk men who cares?!.Sen åkte vi in och kollade på balen .inget vidare kul!När jag kom hem satt min pappa vid tvn ,jag satte på tv400 för att Jerry springers program var på .Pappa satt och åt glass så kom det 2 feta brudar alltså jag menar riktigt stora hus nu och min pappa spydde upp glassen och sa:
Vad helvete,dom förstörde min glass nu.!Haaha lite kul där tycker jag .
imorgon börjar helvetet igen och orkar inte,skulle egentligen vara hemma hela helgen själv men blir nog inte så nej.Fuck fuck fuck fuck!
Sverige är så sjukt tråkigt!Såfort jag har gått ut skolan drar jag utomlands och skaffar mig en bar med bra musik och biliga drinkar .sjukt fint alltså.
Blir nog rimini och jag längtar så sjukt mycket.



=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0