en natt i jönköpings stad

Första gången jag skriver i min blogg eftersom jag skaffade den idag.Det namnet jag skulle ha var upptaget så snodde ett namn min syster kom på:)Kvällen igår var helt weird.förfestade först med några tjejkompisar.sedan åkte vi in mot stan och dom skulle dra på krogen men som vanligt backar jag för att jag ska träffa en annan .Åkte hem till den person somnade riktigt skönt och vaknade upp helt panikslagen klockan 3 då min sista buss just hade dragit sig hemmåt.Ringde runt lite i kontaktlistan men lyckades inte fixa någon som körde hem mig.Tillslut ringde jag morsan och hon kom på störten och hämtade mig.Var hos mormor och roger idag för att lämna min laptop som har gått sönder:/hoppas roger lagar den snabbt så jag får tilbaka den .Var ute och gick med Tatilover idag med<3puss på dig ...Min syster på billden=)

Min syster:)


Kommentarer
Postat av: Adam

Soft Emma

2009-05-17 @ 20:17:14
Postat av: BY

oooh Emma älskliiing,

2009-05-17 @ 22:23:51
Postat av: Sebästian

Fräsiga skor !:D

2009-05-27 @ 15:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0