ariiibbna

dd
Har ett fucking naturkunskap prov imorgon ,och jag är så jävla smart rent ut sagt så jag glömmer boken i skolan.Typiskt mig!Så därför blir det sovmorgon för min del!rätt soft det med ,men inte om jag får IG i hela kursen.Noooot goood!


Hade nationelltprov i matte med och det gick säkert åt helvete det med =)..Yes.
Var med s
ofiee och huddan idag.Vi var hos huddan och mös och medans huddan städade somnade jag på sofies sköna bröst!hahaha.Sjuk jag är men det är inget ovanligt!!¨

Jag tog min rosa ipod och drog det var då tankarna slog
när vi bråkade och slog.

Hur ser man att en blondin haft kul kvällen innan?
Man kastar trosorna på väggen och ser om dom fastnar

Kommentarer
Postat av: tatilover

hahaha sjuka tati

2009-05-19 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0