ohhhhhhh

Sho bree!
Blev väckt  tidigt imorse fast jag hade sovmorgon ,eftersom ett visst litet pucko ringde och frågade om jag kunde komma men sen blev det inte så iallfall,Skönt att utnyttja sovmorgonen .Hell yes.Somnade när jag kom hem iställer.
Fuck vad sämst jag är i skolan alltså.Första gången idag jag lämnar in en uppgift i tid.Annars lämnar jag inte in den eller typ försent.Dumma mig.
Skulle haft naturprov idag men nej nej jag gick inte på det heller så det blir ett STRECK i betyget.Är besviken på mig själv(A).Slatten har fått körkort så jag slatten och Tati drog till huddik idag och kollade lite tv .
Inte länge kvar nu til helgen alltså ,Fetttttttttt sköönt.
Har itne mycket mer och skriva idag,är trött som en gnu och orkar itne skolan imorgon!Så fuck school 


Goodbye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0