laugh now,gry later

Var i skolan fett onödigt idag alltså.Hade en lektion sen typ 2h håltimme och väntade i skolan i öndan för engelskan behöver man inte ens gå på.fan att inte en kärring kan säga till i förväg..
Drog hem med 12 tåget med min älskade kvinna sen följde hon med mig och shoppade på lager men det fanns typ inte ett skit där.Köte typ bara 2 linnen,jeans,t-shirt .Haha vi köpte en gemensam typ "skoj" t-shirt så står det mother fucker med en cp gubbe på , kan ju vara rätt gött;)Btw gick vi barfota hem från tåget eftersom båda hade klackskor och vi pallade inte trycket så jag fick blåsor under foten inte så skönt för nu går jag som en sne**** flicka;)!
Skönt med sommar alltså helt sjukt.Imorgon är det precis 1 månad kvar tills vi nog drar till Rimini.Weeeeeeeeeeey.
Säger bara en sak LAUGH NOW,CRY LATER ORKA DEPPA NÄR DU KAN GÅ OCH PEPPA!
Fan vad jag suger i skolan alltså,fattar inte varför jag inte bara gör det jag ska.
 
Har ett naturprov på fredag som avgör mitt betyg.Har inte gjort ett enda prov i natur eller någon inlämning
Ska göra en engelska uppsats ska vara inne på onsdag(ej börjat )
En novell i svenska som man skulle börjat med för typ 3 veckor sen ,skulle varit inne förra veckan tror jag(ej börjat)
Fiiiifan säger jag ,life sucks :/
Någon pluggis som vill göra allt detta åt mig?Ring mig du får bra betalt

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0