Helgen!=)


 

Varit en rätt skön helg..FREDAG:fredagen började med att jag inte gick till skolan och åkte in till stan med Tati istället så vi kunde gå på stan lite.Sen på kvällen åkte vi till slatten som hade "kalas för släkt och vänner" och det var mycket trevligt.En nackdel var att jag drack vin där och det tål jag fan inte.Det märktes sen till kvällen när vi skulle hem till mig och chilla . La mig i sängen och ringde en snabbis och slöt ögonen och kände genast hur dåligt jag mådde .Jag la mig ner på golvet och spydde i min papperskorg,mycket färsht.Fick byta påse 2 fucking gånger.. =)
Vi fick skjuss in till stan och jag var itne där länge. ÅKte till mullsjö sen och inte kom hem förrens morgonen därpå.Sov inte mycket den natten alltså.Mitt tåg skulle gå 07:35 men de kom inget tåg så då tog jag ett mycket mycket senare..


Lördag:Mötte Nick på resecentrum så åkte vi hem till mig.Fast jag ville inte gå hem till mig först eftersom mammas farfar var här och lite pinsamt ,för dom tjatar så  mycket.Sen kom vi äntligen hem till mig och min morsa tjatade sönder våra huvun.Hon är så jävla pinsam när hon sätter i gång med sitt snack :S . Sen gick vi en liten promenad efter vi hade kollat på tv och gick in igen osv osv .Sen somnade jag rätt tidigt eftersom jag inte hade sovit något och plutten vågade itne väcka mig;).Vaknade typ vid 9 imorse och var helt skabbig så åkte mamma in till stan och vi lagade köttbullar och makaroner.Makaronerna var ju inte direkt goa och det var som gröt typ så kladdiga var dom.Sen åkte vi in till stan och Nick åkte hem igen.iimorgon jobbar morsan natt och min syster är inte hemma så ska bjuda hem Tatios hit så ska vi ha kul



Bye fuckers


Kommentarer
Postat av: nick

My love

2009-06-09 @ 13:22:22
Postat av: nick

My love

2009-06-09 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0