Go to hell

Är så jävla förbannad.en fucking äcklig lärare till hora som jag hade i början av gymnasiet tog min uppsatss!Det var såhär : jag lämnade in min uppsats till min lärare och hon glömde den på bänken så kom den andra jävla läraren och tog den uppsatsen och gick till min lärare och sa att jag inte hade skrivit den!Är så jävla förbannad så det finns inte.Tur att jag har en sån bra lärare i svenska iallfall som tror en,annars hade det varit katastrof.Men den läraren som sa det kommer jag prata med och fråga vad fan hon håller på med.Jävla idiot.Ursäkta mid ordspråk men är så arg!!!Men men .Nu är det sommarlov och det är sjukt skönt.Ingen sol men vaddå det för duga att sova bort tiden eller göra något annat.Och matte du är bäst!Hade inga pengar på mobilen och han laddade på med 300 så jävla snällt!Tack !!!!!Så nu är jag glad igen.Har äntligen pengar på mobilen!

<3



gg

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahhaha go bebben;)

2009-06-10 @ 23:40:56
URL: http://moooalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0