fucking pissväder!

j,kk.

regning torsdag!

Idag har jag väl inte gjort så mycket.Det piss regnar ute och man blir helt depp alltså..Vaknade tidigt imorse,som vanligt då!Gick ut med min hund i någon timme i regne..Fettt sköönt iallafall.Sen åkte jag till jobbet och jobbade.såklart!Sen kom slatten och tati hit och kollade på i taket lyser stjärnorna!

Fan vad allt skulle bli lättare om folk slutade att vara sånna jävla odågor.Är så jävla sur på allt idag,och vädret gör det ju inte bättre.Kanske borde ta och titta på "vi hade ju iallafall tur med vädret",skulle passa mig perfekt nu .Har inget direkt party sug heller.Men det kommer det kommer!Vänta ni bara tills jag och min kvinna åker till Rimini snart,då blire inte en lugn stund eller lätt för italianarna.Fetttttt kaoos.

Betygen hemskickade snart,kul och se hur mycket man har kuggat,men vaah fan man lever bara en gång i livet finns mycket annat och tänka på.Finns ju människor som är mer bra på praktiska saker än teoretiskt,tex jaaag.Hahaha.

Ska kolla på dom som ska ta stundenten imorgon och jag hoppas innerligt att jag ser den fittläraren och ska skälla ut henne så hela sommaren är förstörd för henne,good luck..

Orkar inte skriva mer för då kommer bara min ilska ut över hela bloggen;D säger bara en sak PIDH!

pussspåerrrrrrrrr


Kommentarer
Postat av: Anonym

I går natt drömde jag att du dog, sjukt äckligt värklig. MEn det verkar juh gå frammåt för dig, tummen upp! :)

2009-06-25 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0